2012. február 1., szerda

RALPH LAUREN Xs S-es pamut pulóver - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

RALPH LAUREN eredeti pamut pulcsi, beleírt méret szerint xs-es de kicsit nagyobb így bátran ajánlom S-es méretre is! Én is S-es vagyok és pont jó a mérete!
A pulcsi nyakánál a passzé egy részén hátul van egy lyuk, ami orvosolható, illetve a nyaki passzé részén elöl is volt egy kis lyuk az meg lett varrva ( így kaptam a pulóvert hogy varrott volt), én nem foglalkoztam a javításával de meg lehet szépen csinálni aki ért hozzá.  
Ára ezek miatt nagyon olcsó! Amúgy egy nagyon drága, luxus kategóriás pulcsi.
Csere nem érdekel, eladni szeretném! Nézz be hozzám sok márkás cuccot árulok, megfizethető áron!


Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Az aukció vége: 2012-02-02 17:51
. RALPH LAUREN Xs S-es pamut pulóver - Jelenlegi ára: 2 490 Ft